محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 490

چه ابزارهایی برای نیازهای مختلف برش فلز استفاده می شود؟


انواع مختلف فلز و انواع مختلفی برای برش آنها وجود دارد. تنوع مواد ، روشها و ابزارهای موجود می تواند روند تصمیم گیری را گیج کننده کند. متخصصان ShapeCUT Brisbane رهبر صنعت در خدمات برش فلز با بیش از 20 سال تجربه ، 10 دستگاه برش پیشرفته ، 5000+ تن سهام فولادی در داخل خانه و دانش زیادی هستند.

با این حال ، ما می دانیم که قبل از تحقیق ، همه ما دوست داریم تحقیقات خود را انجام دهیم و درک درستی از عملکرد این فرآیند ایجاد کنیم. به همین دلیل ما این راهنما را برای توضیح ابزارهای کلاسیک استفاده شده در فرآیند برش فلز آماده کرده ایم.

خرد کننده
اگر به بخشی احتیاج دارید که بسیار صاف باشد ، یک چرخ چرخ می تواند از تیغه چرخان برای پوشیدن سطح استفاده کند. مثل چوب ماسه زدن است ، اما برای فلز است.

تراش
اگر به دنبال این هستید که فلز به یک شکل خاص و دقیق بریده شود ، راهی برای تراشیدن است. از یک ابزار برش تیز در برابر یک قسمت سریع در حال چرخش استفاده می کند تا فلز به شکل دلخواه خود برسد.

پانچ
این ابزار همچنین برای برش فلز به شکل دلخواه است. اما برای فلزات مقاوم تر مناسب است. این مکانیزم برای فشار دادن تیغه های تیز به فلز از فشار عظیم استفاده می کند.

جت آب
برای فلزاتی که به گرما و درجه حرارت شدید و یا آب (آب مخلوط شده با یک ترکیب ساینده) حساس هستند ، می توان از جت ها استفاده کرد. جت غلیظ به یک فلز هدایت می شود و بدون استفاده از گرما می تواند فلز را برش دهد.

برش شعله یا برش پلاسما
برای برش دقیق روی موادی که گرما مناسب است ، این یک روش مؤثر و کارآمد است. جریانی از گاز قابل اشتعال از طریق مشعل پمپ می شود تا شعله ای شدید و داغ ایجاد کند که با ذوب آن فلز را برش می دهد. برای دقت بیشتر ، می توانید برش پلاسما با کیفیت بالا را امتحان کنید.

برش لیزری
فناوری برش لیزر از لیزرهای پرقدرت برای برش فلز ورق مسطح ، ساختاری و لوله کشی استفاده می کند. از برش پلاسما دقیق تر است و در هنگام برش ورق فلز از انرژی کمتری استفاده می کند ، اما نسبت به صفحات ضخیم تر مناسب برای ورق است.

ما ابزارهایی داریم که به شما کمک می کنیم ، خواه به برش مشخصات فولادی ، پیچ و مهره ، حفاری ، خم شدن یا نورد نیاز دارید. با تماس با شماره 1800 ShapeCUT (1800 743 732) تماس بگیرید یا از طریق ایمیل به آدرس sales@shapekut.com.au از طریق ایمیل برای ما در تماس باشید.

موارد معدودی وجود دارد که یک کارگر بیش از ابزارها برای آنها ارزش قائل است. برای یک تاجر ، ابزارها پسوند خودشان هستند. بخشی از سبک زندگی آنها ابزارها بسیار مهم هستند که به آنها روز خود داده شده است. درست است؛ یازدهم مارس هر سال ، روز پرستش ابزارها است.

روزی که در سطح بین المللی جشن گرفته می شود ، فرصتی است برای همه کسانی که با ابزار کار می کنند ، وقت لازم را برای قدردانی از آنها بگذرانند و شاید برای یک یا دو ابزار جدید سرمایه گذاری کنند. روزی است که از فروشگاه سخت افزار محلی خود دیدن کنید ، مدتی را در گاراژ یا ابزار ریخته شده یا گذراندن یک پروژه جدید با برخی از همسران خود بگذرانید. این که آیا تصمیم دارید وسایل خود را تمیز کرده ، آنها را سازماندهی مجدد کنید یا از آنها برای ایجاد چیزهای جدید استفاده کنید ، Worship of Tools یک روز مهم برای همه افراد مفید در آنجا است.

وقتی بیشتر افراد به ابزار فکر می کنند ، ممکن است به انواع خانگی فکر کنند ، در امتداد چکش روزمره ، اسپانر ، پیچ گوشتی ، مته و آچار. اما فراموش نکنیم همه ابزارهای بزرگتر و تخصصی تر در آنجا را فراموش کنیم. تولید کنندگان صنعتی از ابزارهای ماشین آلات صنعتی مانند آسیاب (عمودی ، سنگین و CNC) ، قیچی فلزی ، چرخ دستی (سطح ، O.D. ، I.D. و روتاری) ، پرس ها (قاب H ، OBI و arbor) ، اره ، باند و سندرز استفاده می کنند.

در بخش برش مشخصات فولاد ، ماشین های مختلفی وجود دارد که هر روز به آنها اعتماد می کنیم از جمله برش اکسی ، دستگاه های برش پلاسما بالا و برش لیزر. این ابزارها در ارائه خدمات برش سریع ، انعطاف پذیر و قابل اعتماد پروفایل ضروری هستند. در ShapeCUT ، ما به ده دستگاه مدرن مجهز هستیم و در حال حاضر بزرگترین شرکت پردازش فلز خصوصی کوئینزلند هستیم. ما می خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و قدردانی خود را نسبت به همه دستگاههای باورنکردنی که همچنان به کار خود در زمینه برش فولاد نشان می دهند ، نشان دهیم.

این که آیا شما به برش های فولادی ، پیچ و خم ، حفاری ، خم شدن ، نورد یا ماشین کاری نیاز دارید ، ابزارهایی برای کمک به شما داریم.

  انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 25

مازندران، بسرویه، کوی حق، پلاک 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما