محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 518

چین ، غول استیل جهان: یک مرور کلی باید بدانیم


چین ، غول استیل جهان: یک مرور کلی باید بدانیم


مصرف فولاد به طرز چشمگیری از جهان توسعه یافته به جهان در حال ظهور تغییر یافته است. امروز ، چین بزرگترین مصرف کننده است که تقریبا نیمی از فولاد جهان را به خود اختصاص داده است. به دلیل این مصرف ماموت ، تقاضای چینی بازارهای فولاد را رونق بخشید. ما می توانیم بازار فولاد چین را به سه دوره اصلی تقسیم کنیم. دوره اول مربوط به سالهای 2000 تا 1991 است که چین سرمایه گذاری خود را در زیرساخت های خود آغاز کرد. در این مدت میزان مصرف 8 درصد رشد داشته است. دومین و مهمترین دوره بین سالهای 2000 تا 2009 بود که چین زیرساخت هایی را برای میزبانی بازی های المپیک ایجاد کرد. تقاضای فولاد چین در این دوره بیش از 17 درصد رشد داشته است.

چقدر اشتها در اژدهای چینی باقی مانده است؟

از سال 2009 ، چین وارد مرحله جدیدی شد. دنیا هم همینطور است. در سال 2013 ، مصرف فولاد در چین 6 درصد رشد داشته است. پیش بینی می شود امسال حدود 3٪ رشد کند.

تا ماه مه امسال ، فضای کف مسکونی فروخته شده 9٪ کاهش یافته است. در همین حال ، فضای کف فروشی برای 25 درصد افزایش یافته است. کاهش فروش با افزایش عرضه برای این بخش مثبت نیست. شاخص اقلیم املاک و مستغلات چین در حال کاهش است. این روند را می توانید در نمودار بالا مشاهده کنید. این ، به همراه PMI چینی ، نرخ بهره و فعالیت صنعتی ، یک سرمایه گذار شاخص در شرکت ها و ETF هایی مانند Arcelor Mittal ADR (MT) ، شرکت فولاد ایالات متحده (X) ، شرکت نوکرو (NUE) ، Reliance Steel & Aluminium (RS) است. ) ، و شاخصهای معدنی SPDR S&P و شاخص معدن (XME) باید مورد بررسی قرار گیرند.
. میزان واردات قراضه در ایتالیا ، چین و تایوان یکسان بود. اسپانیا و بلژیک 4 درصد و ایالات متحده 3 درصد واردات دارند. از طرف دیگر ، کشورهای توسعه یافته نسبت به واردات بیشتر روی صادرات و تولید تمرکز دارند. تولید جهانی قراضه در سال 2012 551 میلیون تن بود. اروپا 110 میلیون ، 79 میلیون دلار آمریکا ، ژاپن 44 میلیون و روسیه 25 میلیون. روسیه صادرکننده قراضه است زیرا 20 میلیون تن آن مصرف می کند. با این حال ، این تا سال 2023 برعکس می شود. از طرف دیگر ، چین به صادرکننده خالص تبدیل می شود. اتحادیه آهن و فولاد چین گزارش می دهد که کل تولید فولاد بین سالهای 1949 تا 2007 معادل 4.13 میلیارد تن بوده است. پنجاه و چهار درصد از این مقدار بین سالهای 2001 تا 2007 مصرف شده است. این گزارش حاکی از آن است که هند و کره جنوبی مقادیر بیشتری از قراضه را وارد می کنند و افزود: این امر باعث افزایش قیمت در ترکیه می شود.

‘واردات قراضه بهترین راه حل موجود است

رئیس انجمن صادرکنندگان فولاد Nam fork Ekinci با اشاره به اینکه صنعت فولاد ترکیه مواد اولیه را برای صنایع خودرو ، راه آهن و ماشین آلات تأمین می کند ، افزود: در صورت واردات محصولات نیمه ساخته به جای قراضه ، کسری تجارت خارجی 5.3 میلیارد دلار افزایش می یابد و اشتغال 57 درصد کاهش می یابد. این گزارش حاکی است که واردات فولاد به ارزش 700 میلیون دلار 900 میلیون دلار صادرات خودرو و لوازم خانگی ایجاد می کند. با این حال ، درآمد صادراتی از واردات قراضه 9.4 میلیارد دلاری 6.5 میلیارد دلار است. تعداد کل افراد شاغل در این بخش 33000 نفر است. میزان کل تولید فولاد در ترکیه 34.3 میلیون تن است ، در حالی که این ظرفیت 50.4 میلیون است که تا سال 2023 به 61.3 میلیون تن افزایش می یابد.

این در حالی است که در پنج ماه اول سال 86 کشتی خارجی در ترکیه بازیافت شده اند. کل درآمد حاصل از این فرآیند 38 میلیون TL بود. در سال 2013 ، 232 کشتی به منطقه جداسازی قطعات کشتی آلیازا منتقل شده و با تولید 750 هزار تن قراضه ، 720 میلیون TL را به اقتصاد کمک می کنند. 21 شرکت جداسازی کشتی در مناطق مختلف ترکیه وجود دارد. این شرکت ها قراضه را به محصولات مختلفی تبدیل می کنند که در صنایع ساخت کشتی و قایق بادبانی مورد استفاده قرار می گیرند.
Fortescue سنگ معدن آهن را به عنوان بسته شدن خروجی گرانتر تثبیت می کند
11 ژوئیه 2014 سنگ آهن فلزی ، هزینه تولید محصول
Fortescue Metals Group Ltd. (FMG) ، سومین تولید کننده سنگ آهن استرالیا ، گفت که قیمت ها که امسال 28 درصد سقوط کرده اند با خروج تولید با هزینه بالاتر از بازار ، تثبیت می شوند.

سنگ معدن آهن در ماه مارس به بازار خرس سقوط کرد ، زیرا کارگران معدن در استرالیا و برزیل باعث افزایش تولید می شوند و باعث افزایش سطح جهانی ماده سازنده فولاد می شود. بانک ها از شرکت گلدمن ساکس گروه تا مورگان استنلی قیمت های پایین تر را در سال 2015 پیش بینی می کنند.

این شرکت گفت که قیمت ها در سه ماه ژوئن "در نتیجه نوسانات ناشی از عرضه قابل توجه سنگ آهن جدید وارد بازار" کاهش یافته است. " "Fortescue انتظار دارد که بازار سنگ آهن در کوتاه مدت دوباره تعادل برقرار کند ، زیرا تولید بالاتر از هزینه باعث می شود بازار منحنی هزینه جهانی را کاهش دهد و قیمت را تثبیت کند."

شركت مستقر در پرت امروز در بیانیه ای گفت: كل محموله ها در سه ماه تا 30 ژوئن 38.7 میلیون تن بوده است. از 25 میلیون تن در سال گذشته. این شرکت گفت ، توسعه 9.2 میلیارد دلاری برای افزایش تولید سالانه به 155 میلیون تن در سال کامل است.

Fortescue در ساعت 10:55 دقیقه در معاملات سیدنی با 1.6 درصد کاهش به 4.28 دلار رسید و در این روز 26.5 درصد کاهش یافته است

  انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 25

مازندران، بسرویه، کوی حق، پلاک 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما