محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 511

پیش بینی قیمت لوله فولاد نورد سرد اروپای جنوبی


قیمت فولاد نورد سرد اروپای جنوبی (HRC) با قیمت 2 یورو در هر پیش بینی قیمت لوله هفته در هفته به 410 یورو در هر تن در هفته منتهی به 18 ژوئیه امسال ، طبق آخرین آمار منتشر شده توسط شاخص فولاد.

به نظر می رسد که کسل کننده تابستان باعث کاهش تقاضای فولاد در اروپا شد و قیمت نقاط کویل HR در پایین ترین سطح 12 ماهه معلق است. زمان تحویل سیم پیچ HR در سراسر اروپا 6-7 هفته از سفارش است.

در همین حال ، طبق آخرین کارگزاری لندن در لندن ، آخرین معاملات مبادله ای (مبنای TSI) در ماه های ژوئیه و آگوست با قیمت 420.5 یورو در هر روز پاک شد. هفته گذشته در هفته به 541 دلار در هر تن در هفته منتهی به 18 ژوئیه ، طبق آخرین آمار منتشر شده توسط شاخص فولاد.

پیشنهادات برای نمرات سیم کشی HRE با مبدا چینی پیش بینی قیمت لوله بین 540-550 دلار در هر تن (بندر CFR ASEAN) بود ، زیرا خریداران پیشنهادات خود را برای انجام معاملات در این هفته بالا بردند.

پیشنهادات ژاپن و کره جنوبی در هفته از هفته به طور مسطح باقی مانده است که در صورت حداقل قیمت اختلاف قیمت با مواد چینی ، می تواند معاملات با چرخ های مجدد ویتنامی را بی درنگ انجام دهد.

با نزدیک شدن به ماه رمضان ، جشن های عید به احتمال زیاد باعث کندی فعالیت های تجاری در اندونزی و مالزی خواهد شد ، در حالی که صادرکنندگان HRC ژاپنی و کره جنوبی امیدوار هستند که به جای آن سفارشات سایر بازارهای ASEAN را تأمین کنند. مکنزی
01 آگوست 2014 سنگ آهن فولاد ، قیمت سنگ آهن ، واله
قیمت سنگ آهن در ماه گذشته به زیر 100 دلار در هر تن کاهش یافته است ، و شرکت تحقیقاتی بین المللی وود مکنزی پیش بینی پیش بینی قیمت لوله کرده است که این قیمت تا سال 2017 قبل از پیش بینی برخی از نور در انتهای تونل ، همچنان به زیر 90 دلار در هر تن کاهش می یابد.

وی گفت: "وود مکنزی انتظار دارد که از 2017 تا 2020 به بعد از پیش بینی ما این باشد که قیمت تقاضا در چین به رشد خود ادامه خواهد داد و به همین دلیل قیمت را افزایش می دهد. . . منابع چند معدن در سراسر جهان از سالهای 2020 شروع به تخلیه خواهد کرد. "Andrew Hodge ، تحلیلگر هزینه سنگ آهن وود مکنزی ، اظهار داشت که خاطر نشان می کند که برای تحریک تولید جدید ، در آینده باید قیمت ها افزایش یابد.

هاج معتقد است که بازار جهانی سنگ آهن در حال گذار از دوره ای است که از لحاظ تاریخی تقاضای قابل توجهی بیشتر از عرضه را به یک دوره از ظرفیت تولید بیش از حد ممکن ارائه می دهد.

هاج می گوید: "از لحاظ تئوری از سال جاری پیش بینی قیمت لوله ، پیش بینی می کنیم ، اگر همه شرکتهای مختلف معدنکاری در سراسر جهان با ظرفیتی که معادن آنها را قادر می سازد تولید کنند ، میزان عرضه از تقاضا فراتر رود."

با این حال ، وود مکنزی معتقد نیست که تمام معدنچیان سنگ آهن در سرتاسر جهان به ظرفیت تولید می کنند و بنابراین ، در 5 سال آینده مازاد عرضه وجود نخواهد داشت.

وود مکنزی پتانسیل پروژه های سنگ آهنی آفریقای غربی را برجسته می کند ، با استناد به پروژه سنگ آهن جهانی عمده شرکت فولاد آرکلور میتال در لیبریا و پروژه سنگ آهن Tonkolili در اکتشاف مواد معدنی آفریقای معدن ، در سیرالئون به عنوان نمونه های کلیدی پروژه های موفق در منطقه

با این وجود ، هاج معتقد است که رشد قابل توجهی برای استرالیا و برزیل پیش بینی شده است. "بیشترین پیش بینی های رشد پیش بینی قیمت لوله چوب مکنزی ناشی از عملیات عمده معدن سازی برزیل واله و از پروژه هایی است که ریو تینتو معدنچی استرالیایی در حال تکمیل است."

پیش بینی رشد صنعت سنگ آهن برزیل برای سال جاری حدود 406 میلیون تن تخمین زده شده است. وود مکنزی انتظار دارد که این رقم در سال 2019 به حدود 552 میلیون تن برسد زیرا واله و سایر تولیدکنندگان سنگ آهن پروژه های خود را کامل کرده و تولید را آغاز می کنند.

واله بزرگترین تولید کننده سنگ آهن و گلوله های جهان است - مواد اولیه ضروری برای تولید فولاد. معدن سنگ آهن کارخانه واله ، در منطقه آمازون در شمال برزیل ، بزرگترین عملیات این شرکت است. به گفته وب سایت واله ، سنگ آهن تولید شده توسط Carajás با بالاترین کیفیت در جهان در نظر گرفته شده است.

وود مکنزی پیش بینی می کند که استرالیا امسال حدود 701 میلیون تن سنگ آهن تولید کند - این افزایش در سال به حدود 80 تا 80 تن است. علاوه بر این ، این شرکت پیش بینی می کند که تولید سنگ آهن 2019 استرالیا به حدود 875 میلیونی تن افزایش می یابد.

هاج می افزاید: این افزایش در درجه اول به دلیل افزایش تولید مورد انتظار از معادن بزرگ استخراج معادن استرالیا Fortesque ، Rio Tinto و BHP Billiton و همچنین تولید معدنچیان در مقیاس کوچک است.

در همین حال ، عملیات ریو تینتو ، در استرالیا غربی و کانادا ، در حال گسترش است ، در حالی که این شرکت همچنین در پروژه های گرینفیلد سرمایه گذاری می کند.

هاج معتقد است ، در حالی که سنگ آهن با متوسط ​​هزینه کمتر از 40 پیش بینی قیمت لوله دلار / تن به 50 دلار در هر تن در استرالیا تولید می شود ، مقدار قابل توجهی از تولید کم هزینه از استرالیا شروع به جابجایی برخی از سنگ آهن های گران قیمت از چین

"از آنجا که قیمت سنگ آهن شروع به کاهش می کند ، وود مکنزی انتظار دارد که تولید در چین خاتمه یابد و چین واردات سنگ آهن بیشتری را وارد کند."

وی تأکید می کند ، اگر تولید کنندگان چینی تولید را متوقف نکنند یا تقاضای سنگ آهن کاهش یابد ، ممکن پیش بینی قیمت لوله است قیمت سنگ آهن بیشتر کاهش یابد.

هاج می افزاید: افزایش استفاده از قراضه نیز ممکن است وارد بازار شود و می تواند دوباره مورد استفاده قرار گیرد

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 18

مازندران، بسرویه، کوی حق، پلاک 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما