محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 514

مانیتور هفتگی سنگ آهن چین


 

معامله گران سنگ آهن از زمان تحقیقات چین درمورد واردات مالی محور در بندر چینگدائو در ماه ژوئن ، با تنگی جریان نقدی قابل توجه روبرو شده اند. اخیراً برخی از تاجران بزرگ ورشکستگی کردند.

لطفاً در انتهای این صفحه به نمونه مراجعه کنید و ضمیمه را نیز می توانید بارگیری کنید.

زمینه

قیمت گذاری سنگ آهن همواره بر سه تولید کننده برتر سنگ آهن در جهان حاکم بوده است. با این حال ، به عنوان بزرگترین تولید کننده و مصرف کننده فولاد جهان ، چین هرگز در مذاکرات سنگ آهن صدایی نداشته است. سه غول برتر معدنی جهان به رهبری BHP انتظار دارند که مالی و نمایه سازی سنگ آهن را تأمین کنند ، به طوری که قیمت نه تنها از طریق عرضه و تقاضا تعیین می شود ، بلکه تحت تأثیر بسیاری از عوامل دیگر قرار می گیرد.

روند صنعت

سه تولید کننده سنگ آهن برتر جهان در کنار هم قیمت های سنگ آهن را در سه ماهه سوم سال 2010 بالا برده اند و بازار فولاد که در حال حاضر تنبل بوده است را در وضعیت بدتری قرار داده است. در مقابل ، قیمتهای فعلی سنگ آهن خانگی و قیمتهای معدنی وارداتی بسیار پایین تر از قیمت قرارداد سنگ آهن است. قیمت قرارداد بالاتر از قیمت spot است. کارخانه های فولادی چینی کجا خواهند رفت؟

بنابراین ، SMM مانیتور هفتگی سنگ آهن چین را راه اندازی می کند که بر ردیابی و تجزیه و تحلیل قیمت سنگ آهن و روند آن تأکید دارد. SMM همچنین شاخص قیمت سنگ آهن را بر اساس قیمت هایی که مستقیماً از معدنکار آهن داخلی جمع آوری می شود ، صادر می کند. علاوه بر این ، تحقیقات یکپارچه در مورد واردات و صادرات سنگ آهن ، به علاوه تجزیه و تحلیل در هفته های برجسته می تواند به خوانندگان کمک کند تا بازار سنگ آهن چین را بطور جامع درک کنند و پیش بینی دقیق تری از حرکات قیمت را ارائه می دهند.

ویژگی های اصلی:

- قیمت های جریمه سنگ آهن SMM عبارت مستقیم از تولید کنندگان جریمه های سنگ آهن است که قابلیت اطمینان و به موقع بودن آن را تضمین می کند.

- بر اساس تجزیه و تحلیل سیاست های کلان و خرد کلان صنعت ، هزاران نظرسنجی تلفنی و تماس گسترده با کارشناسان صنعت ، SMM گزارش را به صورت جامع و روشنگری ارائه می دهد. از قیمت ها ، عرضه و تقاضا ، واردات و صادرات ، موجودی ها ، این گزارش به صورت هفتگی به تجزیه و تحلیل یکپارچه روند بازار سنگ آهن می پردازد و به شما در درک بهتر دلایل هرگونه تغییر در صنعت کمک می کند.

داده های اصلی:
فهرست قیمت سنگ آهن؛ واردات و صادرات داده؛ هزینه های حمل و نقل؛ موجودی بندر؛ نرخ بهره ، هزینه و سود در تولید کنندگان سنگ آهن سنگ آهن؛ هزینه سنگ آهن به ازای هر تن آهن خوک. با توجه به معامله گران سنگ آهن ، انتظار می رود که قبل از پایان سال ، تجمع متوسطی در قیمت سنگ آهن در شروع مجدد جلسه APEC و قبل از فصل مرطوب زمستان چین و استرالیا وجود داشته باشد. اما انتظار می رود که معتدل باشد ، حداکثر ممکن است بالابر 3-5 روزه. قیمت سنگ آهن در سال 2015 دوباره نسبت به سال 2014 با چاپ زیر 60 دلار در روز / dmt cfr که احتمالاً به عنوان دارایی دوباره در سال 2015 ضعیف است ، پایین تر دیده می شود.

و در گفتگو با پکن یون یون معدن:

قیمت فعلی فروش به استثنای مالیات بر ارزش افزوده در دروازه معدن است و امروز این شرکت پول نقدی نمی کند. با این حال ، سود خالص توزیع نشده ای که می توانند از آن استفاده کنند وجود دارد ، اما در اصل استراتژی انتظار برای بسته شدن دیگران است. گزینه های زیادی به عنوان یک SOE با انگیزه هایی برای باز ماندن در اهداف اشتغال وجود ندارد که احتمالاً بیشتر از اهداف اقتصادی منطقی باشد.

برای کاهش قیمت UBS آماده شوید!؟!

به طور تصادفی ، مورگان استنلی نیز در آنجا حضور دارد:

نظر سریع - سنگ آهن: برخی از نشانه های دولت محلی برای ارائه یارانه برای کارگران معدن وجود دارد. بازیکنان مختلفی در بازار انتظار دارند که قیمت سنگ آهن پایین (از 70 تا 75 دلار در هر تن) برای سال 2015 پیش بینی شود.

 فولاد: CISA معتقد است که تقاضای فولاد به اوج خود رسیده است. پیش بینی می شود که تخفیف مالیات بر ارزش افزوده برای صادرات فولاد (با افزایش بور) نیز پایان یابد - صادرات را کاهش می دهد. تقاضای زیاد از راه آهن و پایین آمدن قیمت سنگ آهن مقداری کارآیی برای کارخانه ها محسوب می شود ، در حالی که بازگرداندن نامه های اعتباری ممکن است کارخانه ها را وادار کند تا سنگ معدن آهن را در بازار مورد استفاده قرار دهند.

 املاک: ضعیف است و انتظار می رود طی سالهای آینده صاف بماند ، اما احتمال سقوط نخواهد داشت. تخفیف اخیر قوانین HPR به نفع ردیف 1 و 2 شهرها بوده است اما نه ردیف 3 و 4 شهرها ، که موجودی در سطوح مرتفع باقی مانده است ، به نوبه خود بر قیمت گذاری تأثیر می گذارد. هفته dmtu در هفته ، بالاترین میزان از 22 ژانویه.

حق بیمه به صورت CFR عادی شده و براساس ارزیابی جریمه IODEX بیان می شود.

فعالان بازار گفتند که افزایش فصلی تقاضا از فولادسازان چینی ، واردات پایدار توسط کارخانه های هندی و خرید مداوم ژاپنی به عنوان یک ین ضعیف باعث افزایش تقاضا برای صادرات آن شد.

معاملات گفته شده كه انجام شده شامل تعدادي بر مبناي قيمت مسطح ، 91 دلار در روز / دلار براي 62٪ Fe Pilbara Blend و 93.30 دلار در هر ميليون دلار براي 63.2٪ Fe Newman Blend سه شنبه ، هر دو براساس CFR Qingdao.

یک تاجر مستقر در شانگهای گفت: "ما می خواستیم آن محموله توده PB را نیز خریداری کنیم ، اما خیلی زود در ارائه پیشنهادات ما دیر کردیم تا شخص دیگری در عوض آن را دریافت کند." "ریو تینتو برای آن حمل و نقل پاسخ بسیار خوبی داد و فکر می کنم تجارت 91 دلار / دلار آمریکا بازتابی از قیمت بود

  انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 18

مازندران، بسرویه، کوی حق، پلاک 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما