محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 516

با کاهش قیمت ، واردات سنگ آهن هند با رکورد 6.8 میلیون تن مواجه شد


بیش از 90 درصد مردم روستای اروموندای بلوک بنسپال رضایت خود را برای از بین بردن حدود 9 هکتار از اراضی جنگلی به نفع معادن سنگ آهن پوتولیپانی اعلام کردند. آنها از مقامات خواستند كه پس از شروع بهره برداری از مین ها ، با مشورت با روستاییان کارهای توسعه را انجام دهند. این رضایت در صباح گرم که اخیراً با حضور سارافان کوموندی پانچایات نیتاندا دهوری ، اعضای بخش ، مسئولان کمیته جنگل و رئیس بلوک بانسپال Jadumani Thaku برگزار شد ، داده شد. اخطار مربوط به گرم صباح توسط سارپانچ هفت روز گذشته صادر شد.

Tapas Kumar Bhoi ، مدیر توسعه بلاک ، به قانون اساسی جنگل و فعالیتهای عمرانی دولت به روستاییان آگاه شد. گزارش شده است که JSW Steel تحت کنترل جیندال سججان در حال مذاکره برای به دست آوردن کارخانه اودوشا فولاد Bhushan است و همچنین در حال برداشت سهام شرکت است. در اوریسا آهن و فولاد محدود محدود.

به گفته منابع بانکی ، ارزش کل این معامله می تواند حدود 30،000 روپیه باشد.

گزارش شده است که این اقدام توسط کنسرسیوم بانکهایی که وام به فولاد بوشان وام داده اند ، آغاز شده است ، که در کل کتاب های خود حدود 35،000 روپیه بدهی دارد. فولاد بوشان از بانکها خواسته است تا کارخانه فولاد ادیشا خود را بفروشند که دارای ظرفیت 5.6 میلیون تن در سال است.

با این حال ، مروج فولاد بوشان سعی در یافتن راه هایی برای پایین آمدن واحد ادیشا پیدا کرده اند.

فولاد بوشان اخیراً به بورس بمبئی اطلاع داده بود که هیات مدیره در جلسه خود که در تاریخ 14 نوامبر برگزار شد ، از جمله ، پیش نویس ابلاغ رای صندوق پستی را برای تصویب قطعنامه های ویژه برای پرداخت پاداش مدیریتی تصویب کرد ، انتصاب آویز کومار بدهی به عنوان مدیر نامزد معرفی شده توسط بانک دولتی هند (SBI) و استعفای سوشن جین را به عنوان مدیر اضافی مستقل پذیرفت.

منابع خاطرنشان كردند كه اين امر نشانگر آن است كه بانك ها كنترل خود را بر اداره شركت تقويت مي كنند. JSW Steel نه این حرکت را تأیید یا تکذیب کرد. سخنگوی JSW به نامه Mail امروز گفت: "ما نمی خواهیم در مورد شایعه بازار یا اظهارنظر بپردازیم."

انرژی بوشان حدود 15 درصد سهام در اوریسا اسفنج را دارد ، که در آن مونه ایسپات 41 درصد سهام دارد. JSW Steel به دلیل عدم اطمینان از پیوند مواد اولیه برای پروژه پیشنهادی 35000 کرور روسی ، نیروگاه و نیروگاه فولادی و بنگال غربی خود را در انتظار قرار داده است. JSW Bengal پیش از این سرمایه گذاری 700 روپیه کرور را در این پروژه ، در سالبونی ، غرب میدناپور سرمایه گذاری کرده است.

جیندال روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: "این پروژه علاقه مند بود اما با توجه به وضعیت نامشخص در مورد ذغال سنگ و سنگ آهن ، پیشبرد این پروژه عملی نبود." به گفته منابع صنعت ، JSW به دنبال گسترش جایگزین از طریق ادغام و مسیر دستیابی و کسب دارایی های فولاد بوشان مناسب استراتژیک خوبی برای این شرکت خواهد بود. واردات سنگ آهن هندوستان در هفت هفت اول به رکورد 6.76 میلیون تن رسید. ماه های سال مالی خود به عنوان کشویی قیمت های جهانی و عرضه محدود در خانه ، تولید کنندگان فولاد را به سمت خرید مواد اولیه در خارج از کشور سوق داده است ، داده های صنعت روز جمعه نشان دادند.

هند که قبلاً یکی از تامین کنندگان سنگ آهن جهان شماره 3 در جهان بوده است ، به دلیل محدودیت های اعمال شده در دادگاه با هدف مهار معادن غیرقانونی در کشورهای مهم تولیدکننده کارناتاکا و گوا ، طی دو سال گذشته واردات خود را انجام داده است.

این کمبود در سال جاری عمیق تر شد زیرا پس از اتمام مجوزها ، دستورالعمل بسته شدن برخی از مین های ادیشا و جرخند صادر شد.

اما تحلیلگران می گویند هند بعید است که بخش بزرگی از مازاد جهانی را که امسال قیمت سنگ آهن را نصف کرده است ، جذب کند.

مورگان استنلی در ماه اکتبر گفت که میزان عرضه سنگ آهن جهانی دریا در طی سه سال آینده حدود 330 میلیون تن رشد خواهد کرد ، بسیار فراتر از تقاضا که تنها در همین مدت با 194 میلیون تن افزایش می یابد.

براساس داده های مشاوره صنعت SteelMint ، JSW Steel (JSTL.NS) ، سومین تولید کننده بزرگ فولاد هند ، در ماه آوریل-نوامبر 4.6 میلیون تن سنگ آهن وارد کرده و پس از آن تاتا استیل (TISC.NS) با نزدیک به 1 میلیون تن ، براساس داده های مشاوره صنعت SteelMint. محموله ها را در 12 پورت ردیابی کرد.

دررو گوئل ، مدیر شریک شرکت SteelMint گفت: "با نگاهی به سناریو فعلی ، به نظر نمی رسد که به زودی معادن در ادیشا و جرخند از سر گرفته شود. انتظار می رود واردات این کشور در سال مالی 11-12 میلیون تن باشد."

JSW گفت در ماه سپتامبر قصد داشت در صورت ادامه کمبود داخلی و قیمت پایین بماند در سال مالی 10 میلیون تن یا بیشتر از این سال مالی.

این شرکت این هفته به دلیل عدم اطمینان در منابع سنگ آهن و زغال سنگ قصد دارد کارخانه فولاد را در شرق هند بسازد.

آفریقای جنوبی منبع اصلی واردات سنگ آهن بوده و 40 درصد از حجم ماه آوریل و نوامبر را تشکیل می دهد و استرالیا 15 درصد از کل را به خود اختصاص می دهد.

اطلاعات رسمی دولت هند فقط در آوریل تا آگوست ، با واردات بالغ بر 2 میلیون تن است.

افزایش تولید سنگ آهن از تولید کنندگان برتر استرالیا و برزیل به رشد اقتصادی جهانی در زمان کندتر رشد اقتصادی در چین که حدود دو سوم از عرضه دریا را خریداری می کند کمک کرده است.

  انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 15

مازندران، بسرویه، کوی حق، پلاک 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما