محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 513

صنعت فولاد احتمالاً با فشار صنعتی در سال 2020


از ژوئیه به بعد ، و تقریباً در ماه آوریل-نوامبر دو برابر شده است. در میان کشورهای عمده وارد کننده ، واردات فولاد کره و ژاپن همچنان رو به رشد بود ، زیرا این کشورها مزایای سرپایی هند با هندوستان را به دست آوردند.

بزرگان فولاد هند در چند سال گذشته ظرفیت های خود را افزایش داده اند. ظرفیت فعلی در حدود 100 تن است در حالی که 8-10 تن ظرفیت های جدید در خط لوله قرار دارند. در بخش دولتی ، SAIL 5 تن و RINL 3 تن به ظرفیت های موجود خود افزوده است. با توجه به تقاضای لاغر ، بهره وری از ظرفیت در حدود 80 درصد در حال حرکت است. با پیش بینی رشد مصرف فولاد در سال 2015 ، استفاده می تواند بهبود یابد ، مشروط بر اینکه واردات ، به ویژه آن از چین ، بررسی شود. به نظر می رسد صادرکنندگان چینی از طریق طبقه بندی نادرست مواد ، عوارض صادراتی را دور زده و منجر به افت قیمت در بازارهای صادراتی از جمله هند شده اند.

در سه ماهه آخر سال 2014 ، تولید کنندگان فولاد هند مجبور شدند به دلیل واردات بیشتر و مصرف کند ، قیمت محصولات طولانی را تقریبا 10 درصد و محصولات نورد مسطح را 5-6 درصد کاهش دهند. ممکن است قیمت ها در سال 2015 کاهش نیافته ، زیرا برخی از آسیاب های چینی و اروپایی به سختی قادر به پرداخت هزینه ها با قیمت های فعلی هستند. اما ممکن است قیمتهای جهانی فولاد به زودی رشد نکند ، که می تواند مانع از افزایش احتمالی قیمت ها در بازار داخلی شود.

سنگ آهن و ذغال سنگ متالورژی ورودی اصلی در ساخت فولاد هستند. تقاضای ضعیف چین برای فولاد به تقاضای ضعیف سنگ آهن تبدیل شده است. درمورد عرضه سنگ آهن ، گسترش تولید توسط بزرگان مانند ریو تینتو و BHP بیلیتون با وجود تقاضای ضعیف چینی ، وضعیت بیش از حد را ایجاد کرده است که احتمالاً در سال 2015 منجر به پایین آمدن قیمت سنگ آهن خواهد شد. انتظار می رود قیمت زغال سنگ متالورژی نیز باقی بماند. تسلیم شد با توجه به احتمال زیاد قیمت مواد اولیه پایین تر خواهد بود ، بخش فولاد امیدوار است سال آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

با هدف حمله تهاجمی چین در سال 2014 ، بازارهای عمده صادراتی ، چشم انداز هند در بازارهای مختلف محدود شد و صادرات کاهش یافت.

در حالی که صنعت انتظار دارد از افت قیمت مواد اولیه سود ببرد ، شرکت های فولادی هند برای ادامه رقابت باید هزینه های خود را کاهش دهند.

شرکت های فولادی داخلی به امید بهره مند شدن از برنامه "ایجاد در هند" ، امیدوار هستند که ظرفیت استفاده را در سال 2015 بهبود بخشند. با ابتکارات دولت برای تقویت زیرساخت ها و تولید ، زمانهای پیش رو مثبت به نظر می رسد.

صنعت فولاد احتمالاً با فشار صنعتی در سال 2015 شتاب بیشتری خواهد یافت و تقاضای بهتری را در بازار داخلی شاهد خواهد بود. این امر عمدتا به دلیل بهبود شرایط بازار برای فولاد در ایالات متحده و موفقیت تلاش های شرکت برای کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش بهره وری عملیاتی است. با این حال ، این شرکت همچنان با شرایط دشوار بازار در اروپا روبرو شده است. سال 2014 همچنین بخش عمده ای از مشاغل بخش محصولات تجاری شرکت Tubular ایالات متحده را ایجاد کرد ، که به دلیل رقابت از فولادهای توبولار وارداتی رنج می برد. کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده در ماه اوت تصویب کرد که واردات خوب لوله های نفتی از شش کشور مشمول عوارض ضد دامپینگ خواهد بود. OCTG به پوشش و لوله های فولادی که در بخش نفت ، گاز و پتروشیمی استفاده می شود اشاره دارد. بخش محصولات Tubular در درجه اول مشغول تولید OCTG است.

در تحولات دیگر ، واحد كاهش دهنده ی كانادایی آمریكا ، استیل كانادا ، در ماه سپتامبر برای حمایت از ورشكستگی درخواست كرد. فولاد ایالات متحده کانادا در ماه سپتامبر از صورتهای مالی ایالات متحده استیل جدا شد. در این مقاله ، ما به این مسئله خواهیم پرداخت که چگونه فولاد ایالات متحده در سال 2014 فروخته شد.

بهبود شرایط بازار برای فولاد در ایالات متحده

مصرف کنندگان اصلی محصولات فولادی صنایع خودروسازی ، ساختمانی ، لوازم خانگی ، ماشین آلات ، تجهیزات ، زیرساخت ها و صنایع حمل و نقل هستند. ماهیت تجارت در این بخش ها چرخه ای است ، به طور کلی تقاضا با شرایط کلان در ارتباط است. بنابراین ، تقاضا برای محصولات فولادی به طور کلی با نوسانات کلان اقتصادی در اقتصاد جهانی ارتباط دارد.

سال 2014 با بهبود شرایط اقتصادی در ایالات متحده ، به ویژه در بخش تولید مشخص شد. شاخص تولید مدیران خرید شرایط اقتصادی را در بخش تولید اقتصاد مربوطه اندازه گیری می کند. هنگامی که PMI بالای 50 باشد ، نشان دهنده رشد فعالیت تجاری است ، در حالی که مقدار زیر 50 نشان دهنده انقباض است. این متریک به طور مداوم برای کل ماه ها در سال 2014 برای ایالات متحده بیش از 50 مورد را ثبت کرده است. این نشان دهنده فعالیت قوی تولید در ایالات متحده است ، که در نتایج فولاد ایالات متحده برای 9 ماه اول سال منعکس شده است. میانگین قیمتهای تحقق یافته فولاد برای بخش محصولات نورد تخت ، که در درجه اول به مشتریان در آمریکای شمالی خدمت می کند ، 5.5 درصد نسبت به سال گذشته به 771 دلار در هر تن در 9 ماه اول سال 2014 افزایش یافته است. تقاضای فولاد در منطقه توافق نامه تجارت آزاد آمریکای شمالی ، که متشکل از ایالات متحده ، کانادا و مکزیک است ، است

  انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 11

مازندران، بسرویه، کوی حق، پلاک 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما